Mijn bestelling is niet geleverd / bezorgd.
Allereerst dient u rekening te houden met onze leveringstijden, die u kunt raadplegen op onze "verzending" pagina.
Meer informatie over de levering van uw bestelling is beschikbaar via de track & trace link. Indien u geen track & trace hebt ontvangen, vindt u hierover details in het artikel "Ik heb geen track & trace ontvangen".
Als het aangeeft dat het pakket is geleverd maar u hebt niets ontvangen, neem dan contact met ons op om een onderzoek te starten bij de desbetreffende vervoerder. U kunt contact met ons opnemen via ons contactformulier of per e-mail (info@antilliaanse-toko.nl).
Indien vermeld wordt dat het pakket moet worden opgehaald bij een afhaalpunt, heeft u 7 dagen de tijd om het op te halen op het aangewezen adres. Als het pakket niet binnen 7 dagen wordt opgehaald, wordt het teruggestuurd naar ons magazijn.
Let op: Het opnieuw verzenden van een pakket dat niet binnen 7 dagen is opgehaald, brengt kosten met zich mee voor de klant.