Ik heb mijn adres verkeerd ingetypt.
Heeft u de bestelling voor 12:00 uur geplaatst?
Dan moeten wij het juiste adres voor 12:00 uur ontvangen anders wordt het pakket naar het verkeerde adres opgestuurd.
Is de bestelling na 12:00 uur geplaatst? Dan moeten wij het juiste adres voor 12:00 uur de volgende dag ontvangen om te voorkomen dat het pakket naar het verkeerde adres opgestuurd wordt.
Het doorgeven van het juiste adres moet zo snel mogelijk gedaan worden via Telefoon, email en contact formulier.
Om zeker ervan te zijn het adres zo snel mogelijk aangepast wordt adviseren wij u om via alle kanalen contact met ons op te nemen zodat u zekere weet dat deze informatie door ons is ontvangen en is aangepast.
Komt u erachter dat de bestelling al opgestuurd is naar het verkeerde adres? Dan moeten wij wachten tot dat het pakket retour komt bij ons magazijn. Zodra het binnen is bij ons zullen wij het opnieuw sturen naar u (de klant).
Let OP: Het opnieuw sturen van een pakket door een fout van klant is in rekening van de klant.